FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
»
SILNIKI
»
GNOM
(Moderatorzy:
Robert
,
Adam
) »
Jak się zabrać do renowacji
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
Do dołu
Autor
Wątek: Jak się zabrać do renowacji (Przeczytany 6939 razy)
artpopey
Administrator
Bohater forum
Wiadomości: 692
Karma: +9/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #45 dnia:
Listopad 21, 2016, 08:52:50 »
Skrzywione kowadełko. Powinno mieć 90stpni
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #46 dnia:
Listopad 21, 2016, 09:19:42 »
Prostować to czy zostawić jak jest?
Zapisane
Robert
Administrator
Starszy Użytkownik
Wiadomości: 204
Karma: +0/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #47 dnia:
Listopad 21, 2016, 14:48:27 »
Oczywiście wyprostuj do 90°
wówczas obie platynki wypoleruj tak by przylegały do siebie całą powierzchnią
Zapisane
MAW x 1 , Dongo x 1 , Gnom x kilka
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #48 dnia:
Listopad 21, 2016, 15:00:09 »
Tak zrobię - drobny pilniczek lub papier ścierny (zobaczę czym będzie wygodniej).
Dzięki Panowie.
p.s. Blachy odebrane z piaskowania, blok szkiełkowany.
Zapisane
Pietrusek
Gość
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #49 dnia:
Listopad 21, 2016, 18:47:35 »
Mloteczek z kowadelkiem powinny dolegać do siebie całą powierzchnią, wyprostuj je i dopiluj idealnie a później papier wodny i na koniec spoleruj filcem.
Zapisane
GNOMFAN
Starszy Użytkownik
Wiadomości: 151
Karma: +3/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #50 dnia:
Listopad 22, 2016, 21:13:34 »
Z tego co widać to kiepski zgryz mają. Kowadełko to co jest na śrubki powinno być pod kątem prostym ugięte i jak uderza w nie młoteczek to idealnie powinny stykać się te styki na całej powierzchni a nie tylko kantem. Bez precyzji tego elementu silnik nie zagada
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #51 dnia:
Listopad 22, 2016, 21:31:25 »
Ustawie tak jak trzeba i powierzchnię dopasuje wzajemnie.
Przed remontem silnik zagadał od pierwszego strzału - film wcześniej wrzuciłem.
Zapisane
GNOMFAN
Starszy Użytkownik
Wiadomości: 151
Karma: +3/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #52 dnia:
Listopad 22, 2016, 22:00:26 »
Moźe i zagada ale na wolnych obrotach, a na większe nie wejdzie bo styki iskrzą i iskre gubi. Mogło być tak, źe pod kątem ugięte były obydwa elementy i jakoś się stykały.
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #53 dnia:
Listopad 26, 2016, 22:50:32 »
http://tufotki.pl/4uQKU
Całość pokrzywiona i zasyfiona jak na fotach (przepraszam za jakość-robione telefonem), więc wymagały wyprostowania i zmontowania na czysto.
Platynki zeszlifowane i wypolerowane (na zdjęciach nie widać) - chyba wymagają reanimacji-szczególnie ta na kowadełku jest "chuda".
Jest jakiś patent na wymianę platynek?
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #54 dnia:
Grudzień 05, 2016, 07:36:50 »
Chwila czasu znalazła się w weekend:
http://tufotki.pl/fZYh5
Gaźnik wymyty w benzynie i przedmuchany sprężarką. Jedno łożysko wbite, pompka złożona na gotowo.
Dodatkowo (nie widać na zdjęciach) zrobiona uszczelka, a nawet dwie, od tłumika - ta pod pokrywą.
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #55 dnia:
Grudzień 13, 2016, 07:44:05 »
W weekend:
1 krok do przodu - blachy pomalowane podkładem epoksydowym i na to podkład akrylowy.
1 krok do tyłu - uszkodzone dwa żeberka z cylindra.
Zapisane
GNOMFAN
Starszy Użytkownik
Wiadomości: 151
Karma: +3/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #56 dnia:
Grudzień 13, 2016, 19:00:08 »
A co się stało? Spadł?
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #57 dnia:
Grudzień 13, 2016, 20:10:16 »
Spadł...Ale już działam w temacie. A tu malowanie:
http://tufotki.pl/fN1Lq
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #58 dnia:
Grudzień 17, 2016, 22:54:53 »
http://tufotki.pl/EqR6q
Drobnymi krokami...do przodu.
Zapisane
Stefan
Użytkownik
Wiadomości: 69
Karma: +4/-0
Odp: Jak się zabrać do renowacji
«
Odpowiedź #59 dnia:
Styczeń 08, 2017, 14:45:15 »
Składanie:
part 1 -
http://tufotki.pl/6Yq55
part 2 -
http://tufotki.pl/rBCPI
Odpalony (zapłon do regulacji jeszcze):
https://www.youtube.com/watch?v=D6H_bXJixhU&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=4Vz5YN9ZV1k&feature=youtu.behU
Poprawiony pierwszy link do filmu (strzał w gaźnik z założonym tłumikiem).
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2017, 07:31:28 wysłana przez Stefan
»
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
»
SILNIKI
»
GNOM
(Moderatorzy:
Robert
,
Adam
) »
Jak się zabrać do renowacji