SILNIKI > FICHTEL UND SACHS
F&S model 31
GNOMFAN:
Kolega Robert idealnie trafił z działem silniki F&S. Dopiero co zakupiłem taki silnik i zaczynam remont. Pierścienie juź zamówionei oraz rolki łoźyskowe 4x6 na wał i trybik kosza sprzęgłowego. Na początek wygląda to tak. Silnik jest z pierwszego roku produkcji z charakterystycznym chłodzeniem wydechu, które ma chłodzić silnik nagrzany a podgrzewać silnik zimny. Pojemność 74 ccm. Skrzynia 2 biegowa, sprzęgło jednotarczowe korkowe. Tryby jak nowe. Parę drobiazgów osprzętowych braknie, ale pomału się poszuka.
GNOMFAN:
Cylinder
GNOMFAN:
Przeniesienie napędu i skrzynia biegów. Na wał jeszcze taki mały trybik zakłada się, zdjąłem do rozbiórki.
artpopey:
Silnik fajny , na pewno swoje wysłużył . Załozenie nowych pierścieni to tylko "reanimacja" " umarłego" To takie zadowolenie siebie , że coś zrobiłem!!. ALE wola Twoja forumowiczu. Ja stawiam na jakość mechaniki i wizualność. Przecież te nasze silniki w PRL "kowale" naprawiali. Mamy 21 wiek i to samo chcecie reprezentować??/ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
GNOMFAN:
Cylinder jest igła, tłok teź więc pierścienie wystarczą. Mechanika musi być na 100% a co do wizualności to ma zostać taki jak jest bez malowania szkiełkowania itp. Taki ma klimat. A silnik swoje bankowo przeszedł przez ponad 80 lat i wróci do źycia.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej