Dzięki za odpowiedź, to jest ta popularna wersja D8, silnik kiedyś kupiony, musiał kiedyś jeździć bo sa ryski na cylindrze, generalnie chcem rozebrać, wyczyścić, wymienić simmery, zapłon ustawić i próbować odpalić, nie wiem czy była iskra wcześniej itp. Stan nieznany ale zakonserwowany olejem zalany, mogłbyć czyszczony bo głowica jest czyściutka tłok beż żadnych przypaleń itp.
Pod spodem cylindra jest wybita 3, to już kolejny silnik bez kołków na tłoku jaki miałem w rękach.
Wymiar tłoka jest nominalny więc raczej oryginał ale jak pisałem widziałem jużkilka takich bez kołków.
Cewki nie ma ale jakąs butelkową się podepnie i będzia działać ( sprawdzone ).
Filtra powietrza z gaźnika nie mogę odkrecić, jakoś mocno siedzi do nafty trzeba będzie wrzucić.
Silnik kupiony z ogłoszenia, stan nieznany niby kiedyś odpalony, ( dla mnie zawsze te wszystkie silniki z ogłoszeń to po prostu Oborniaki niepospolite tak więc nie zważam zbytnio na opisy i zapewnienia traktuje wszystko jako złom do rozebrania na części.
Filmiki zaraz przejrzę.
Czym rozpoławiasz swoje silniki, zdejmujesz magneto itp. Jakiś mini ściagacz muszę dorobić.
Kupowałeś już z tej strony co podałeś cylinder z tłokiem ?
Na tych filmach gość dobiera pierścienie by miały jak najmniejszy luz czy to takie jakby obejście żeby nie robić szlifu?