FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
SILNIKI => GNOM => Wątek zaczęty przez: GNOMFAN w Kwiecień 14, 2017, 19:39:12
-
Ma ktoś z Kolegów fotki jak wygląda silnik kajakowy? Czy ma osłonę na pompkę, czy ma błotnik, jak ma zamocowaną lampkę?
-
http://www.polskiemotocykle.mik.pl/przyst-kajak.html
Chyba tu jest odpowiedź na moje pytanie. Przystawka kajakowa była odrębną częścią mocowaną do gnoma jakiego kto miał. Naleźało załoźyć wentylator, inną osłonę i gotowy. Ale lampa na rysunkach jest a nie wlezie, bo za mało miejsca.
-
Witam. Czy ktoś mocował wersję kajakową do roweru, eksploatował taki? Ciekaw jestem czy zestaw zdaje egzamin pod względem chłodzenia silnika podczas jazdy rowerem.
-
Tak jak pisałem silnik z plombą nie rozkręcany. Głowica raczej ściągana
-
Remont silnika na ukończeniu. Okazało się ,że dziwignia podnoszenia ( tu akurat nie kajakowa a rowerowa) naciska na dekompresator.
-
Remont zakończony. Odpalenie silnika.
http://www.youtube.com/watch?v=l_UTey8KCDo
-
.