Wracam do starego tematu bo mam problem: znalazłem dzisiaj trochę wolnego i zabrałem się za GNOMa. Rozebrałem m. in. pompkę paliwową. I tak jak pisałem wcześniej: silnik był składany do sprzedaży.
Pompa okazała się uszkodzona, tzn. w korpusie jest zerwany gwint w tym centralnym otworze, brak kulki w zaworku ssącym, jest natomiast w otworze jakaś maleńka (ruchoma) płytka z mosiądzu (to chyba ten klin). Membrana i uszczelka pod kopułką - jak z plastiku, filterków brak.
Będę próbował delikatnie rozwiercić otwór z zerwanym gwintem i przegwintować na M7 (chyba się jednak nie uda bo po M6 to już śladu nie ma) lub M8 ale mało zapasu jest. Poza tym nie bardzo wiem do jakiej głębokości ma być odtworzony ten gwint. Sciągnąłem sobie kiedyś instrukcję do gnoma-jest tam przekrój pompki ale jakość tego rysunku jest podła i nie bardzo widać takie szczegóły. Jakiej średnicy ma być ta kulka? Stąd prośba o pomoc. Pozdrawiam.
PS A ta śruba dwustronna to którą stroną ma być wkręcona w korpus pompki? Stroną z pełnym gwintem czy tą z zeszlifowanymi bokami? Po co one są?