Dzisiaj korzystając z dnia wolnego od pracy wybrałem się do 2 mieszalni lakierów.
Zabrałem pokrywę koła magnesowego od mojego wiśniowego wystawowego GNOMa oraz przedni panel ( osłonę pompki paliwa ) od zdekompletowanego silnika ale też w pierwszym lakierze .
Oczywiście oba elementy mają różne odcienie. Bo po co miałoby być łatwo i przyjemnie .
Najpierw wybrałem się do znajomego który miesza dla lakierników ( osobno lakier i utwardzacz ) , nabija w spray i sprzedaje gotowe spraye .
Podam jego adres ponieważ prowadzi sprzedaż wysyłkową .
www.beraf.poznan.pl/Wg niego najlepiej dobrać lakier i utwardzacz osobno i zlecić robotę lakiernikowi ponieważ ten lakier jest najtwardszy.
u niego taka opcja kosztuje 20pln za 100ml + 5pln za utwardzacz
Druga opcja wg niego niepolecana to co umiesza nabić w spray
Trzecia możliwość nabyć gotowy spray producenta mniej renomowanego 15pln za 400ml
albo MOTIP 40pln za 400ml
Ok i wg jego wzornika od tego tańszego teknos.pl olivia.com.pl najbardziej zbliżone są barwy RAL 3004 purpurrot minimalnie jaśniejszy od oryginału
RAL 3005 weinrot minimalnie ciemniejszy od oryginału
Wg wzornika MOTIP 41210
Obie opcje są fabrycznie nabite w puszki
wg mnie bardziej nadają się te 3004 i 41210 .
Druga mieszalnia proponuje lakiery DYNA Sikkens
Tutaj zaproponowali lakier akrylowy umieszany wg wzornika nabity w puszkę 50pln za 400ml
albo lepsze rozwiązanie czyli osobno lakier i utwardzacz do lakierowania pistoletem 22,60pln za 100ml lakieru i 50 ml utwardzacza.
Jeszcze była opcja osobno nabity lakier bazowy i osobno KLAR ( lakier bezbarwny ) ale nie pamiętam ceny.
Ok i wg wzornika DYNA nr lakieru to 404G5
Moim zdaniem dobrze pasował do dekla i do przedniego pasa też .
Zrobiłem co mogłem ale może jeszcze ktoś z Was to sprawdzi.
Byłoby fajnie.