SILNIKI > KO
Kolejna wersja montażu zębatki napędowej w KO.
(1/1)
GNOMISTA:
Dostępne w AlliExpress tylko poszukać.
artpopey:
Dziękujemy Gnomiście za przejrzysty materiał . Oczekujemy od zainteresowanych forumowiczów podobnych wpisów . Będą ? ;)
artpopey:
Moje spostrzeżenie. Zębatki z Aliiexpress są toporne ,mało ażurowe. Rower i zębatki to "lekkość", (kwestia gustu) . Jednak ilość zębów 33 z nie będzie wspólgrać z silnikami z forum. Mam tu na mysli silnik Ko i Maw. Co do ilości zębów tych silników odsyłam do wpisów na forum
GNOMISTA:
Kolego pomyliło Ci się meritum tematu nie chodziło o to czy zębów więcej czy mniej tylko o przedstawienie możliwości montażowych tego systemu który może zamontować każdy bez problemów umiejący trzymać narzędzia w ręku. A nie gówniany za szprychy na podkładkach gumowych . A to jak jest wykonane to tylko kwestia ceny od kogo się kupuje czy z Chin czy z USA.
artpopey:
Przecież wcześniej pochwaliłem ten system mocowania !!!!! Po co te emocje . System mocowania zębatki z szprychami przerabiałem z Maw i i KO . Gnomista ma doswiadczenie z tym mocowaniem tych silników, jazdą i regulacjami ? Sprawnie zamontowane spełniają się . Chcesz retro to tak montuj , a jak wersja wspóczesna to chinol _ ŁATWIZNA !
Nawigacja
Idź do wersji pełnej