Poszedłem sprawdzić
W moim jest ok. Ale jak go dostałem to był tak zapieczony że nie udało się go odkręcić.
Ani groźbą ani prośbą.
Najpierw ręką, potem przez szmatkę , w dwie osoby , palnikiem , szczypcami hydraulicznymi i nic .
Przyszła kolej na piłkę do metalu ale z myślą o odzyskaniu z tego korka tej stalowej tulei i wypukłej blaszki odciąłem najpierw moletowany kołnierz . Następnie przewierciłem go od góry i wbiłem te stalowe elementy do środka . I w końcu po przecięciu brzeszczotem korka tam gdzie jest gwint i zciśnięciu udało się usunąć resztę korka bez niszczenia zbiornika .
Korek odtworzyłem ale wciskany z oringiem uszczelniającym ale to już nie to samo .
Więc kupiłem inny .
Natomiast tak się zachowuje aluminium w kontakcie ze stalą zwłaszcza na takiej powierzni jak to połączenie gwintowane .