FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
»
SILNIKI
»
KO
(Moderatorzy:
Robert
,
Adam
) »
Gażnik komora pływaka silnik KO
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Gażnik komora pływaka silnik KO (Przeczytany 593 razy)
GNOMISTA
Bohater forum
Wiadomości: 381
Karma: +9/-8
Gażnik komora pływaka silnik KO
«
dnia:
Styczeń 26, 2020, 10:58:09 »
Ważnym elementem w pracy silnika jest praca jaką wykonuje pływak w gażniku. Musimy sprawdzić czy się nie zatapia gdyż może to świadczyć o tym że jest dziurawy i nabiera paliwa oraz żle steruje zaworem paliwowym.
Paliwo wtedy zalewa silnik i świeca żle pracuje. Istotną sprawą jest długość iglicy pływaka nie może wchodzić w pływak tylko w zawór . Długość iglicy 11,8 mm. Praca pływaka czyli opadanie i wznoszenie wynosi 1mm do 1,5mm.
«
Ostatnia zmiana: Luty 03, 2020, 17:24:01 wysłana przez GNOMISTA
»
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
»
SILNIKI
»
KO
(Moderatorzy:
Robert
,
Adam
) »
Gażnik komora pływaka silnik KO