FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
»
SILNIKI
»
GNOM
(Moderatorzy:
Robert
,
Adam
) »
modernizacja układu korbowego w Gnomie
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: modernizacja układu korbowego w Gnomie (Przeczytany 1119 razy)
GNOMISTA
Bohater forum
Wiadomości: 381
Karma: +9/-8
modernizacja układu korbowego w Gnomie
«
dnia:
Grudzień 31, 2017, 17:11:17 »
Witam kolegów forumowiczów . W tym odcinku porównamy korbowody Solexa 3800 i Gnoma . Rozstaw osiowy między łożyskami korbowodów jest jednakowy 91mm . Korbowód Solexa jest ułożyskowany na wale i tłoku w łożyska igiełkowe a nie w panewki z brązu jak Gnom . Łożyska igiełkowe dają lepszą sprawności silnika . Średnica sworzni tłokowych jest taka sama . Korbowód Solexa pasuje do wału Gnoma . Jedno ale jest to - że korbowód Solexa ma o 3mm większą średnice główki na dole, to nie problem . W karterze u góry przy szpilkach od cylindra trzeba drymelkiem troszeczkę pod frezować karter , żeby korbowód spokojnie mógł pracować . Mam to zrobione i jest super Gnomik śmiga jak ta lala. Kilka fotek --------->
«
Ostatnia zmiana: Luty 02, 2020, 20:03:42 wysłana przez GNOMISTA
»
Zapisane
Karolek
Gość
.
«
Odpowiedź #1 dnia:
Wrzesień 14, 2020, 10:01:47 »
.
«
Ostatnia zmiana: Październik 04, 2021, 07:09:33 wysłana przez Karolek
»
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
»
SILNIKI
»
GNOM
(Moderatorzy:
Robert
,
Adam
) »
modernizacja układu korbowego w Gnomie