FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
SILNIKI => DONGO => Wątek zaczęty przez: artpopey w Październik 09, 2016, 23:45:16
-
Nowych watków nie poruszał będę.
-
W ośce cewki w tym otworku musi być kołek ustalający cewkę, by zapłon ustawić. Ma Kolega? Rolki nowe są do kupienia. Jak Kolega będzie składał to wstępnie trzeba usunąć te luzy wału na boki to wtedy koło nie będzie tarło nitami o obudowę jak na zdjęciu.
-
Simmeringi w dongo :o :o :o chyba jest silnik przerabiany, tam powinny być inne uszczelnienia oryginalnie.
-
siemmering bez sprężyny to MANSZETA tak mi to nazwali w sklepie z uszczelnieniami jak kupowałem do DONGO
-
Ładnie wyczyszczone :)
do czyszczenia żeberek cylindra i głowicy najlepsza jakaś miękka szczotka z napędem.
-
Dobra robota :)
Ciekawi mnie dlaczego dorobiony tłok do gnoma nie ma tych rowków w dolnej części ? Nie żebym się czepiał tylko chciałbym wiedzieć czemu tego tak nie zrobili ?
Tłok od gada niezły.
Jakie koszta dorobienia tych wszystkich części?
-
A do czego przy starym tłoku gada jest ta śruba do sworznia?
-
Ciekawa opcja z tym starym zabezpieczeniem sworznia w gadzie, mnie się wydaje ze to jest bardziej skuteczne od tych nowych zabezpieczeń obecnie stosowanych bo czasem zdarzało się że zabezpieczenie sworznia wyleciało.
Cena za części nawet spoko, niższa też by mogła być.
A co z tą iskrą w dongo ? Przyczyna jej braku już znaleziona ?
-
Kolego a przewijales cewkę czy trafiłeś na sprawną?
-
Orientacyjny koszt przewinięcia jaki może być?
-
Przewiniecie cewki to koszt w granicach 100zl tyle płaciłem za cewkę do Junaka.
-
Tłumik powinien być troszkę dłuźszy i odgięty na bok od koła. Nie pluje olejem na oponę. A w obudowie nad i pod napisem dongo wkręcone są śrubki nacięte bez łepka by brud nie wchodził.
-
Jak oceniasz jakość wykonania wykonania i naprawy przez MOTOFULL ?
Po co ten "brok" jest w cylindrze ?
-
:) :) fajnie że już na chodzie, problem z iskrą ogarnięty.