FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
SILNIKI => CYCLEMASTER => Wątek zaczęty przez: artpopey w Grudzień 15, 2015, 23:05:51
-
ktoś pomoże w danych i jak wyremontować?
-
Były dwie wersje do nr 73500 - 25,7cm i od nr 73501- 32cm moce 0,6 i 0,8 Konia przy 4500obr./min
-
Gładz cylindra honowana OK. Luz tłok cylinder 0,05mm. LEGRY nie polecam. Nie słowny facet , nie dorobił tłoka zgodnie z umową a zregenerował tłok. Plus tego to ,że tłok napawany oryginalny jest wywazony i ma wagę przybliżoną z fabryczną, no i ta CENA!!!
-
Pierwsza konkretna jazda 5km po remoncie. Silnik pracuje należycie ,ma moc jak na 0,8 KM i koła roweru 28"
http://www.youtube.com/watch?v=GhR7si15MAM
-
Cyclemaster 32 cm zamontowany w rowerze STANDARD.. Rower od podstaw restaurowany. Zostało jeszcze parę części do uzupełnienia i przykręcenia. Silnik w 100% sprawny. Zapala na postoju od przekręceniu korbą- na tyk ;D
http://www.youtube.com/watch?v=iZTqqg6uinw
-
Nowa galeria , obszerny album mojej ciężkie pracy.
(https://foty.eu/thumb/5xh/4eokW-7qk5dY5e1f.jpg) (https://foty.eu/5xh/4eokW-7qk5dY5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/5xg/4eokW-4TgB6Z5e1f.jpg) (https://foty.eu/5xg/4eokW-4TgB6Z5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W0/4eokW-9ZQw3B30f4.jpg) (https://foty.eu/2W0/4eokW-9ZQw3B30f4.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W1/4eokW-A6hE625e1f.jpg) (https://foty.eu/2W1/4eokW-A6hE625e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W2/4eokW-C9B2ee5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W2/4eokW-C9B2ee5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W3/4eokW-CqUVjN5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W3/4eokW-CqUVjN5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W4/4eokW-FHT3WS5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W4/4eokW-FHT3WS5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W5/4eokW-FT2ycw5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W5/4eokW-FT2ycw5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W6/4eokW-g9jIvu5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W6/4eokW-g9jIvu5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W7/4eokW-hsQ46A7b30.jpg) (https://foty.eu/2W7/4eokW-hsQ46A7b30.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W8/4eokW-llcq0B5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W8/4eokW-llcq0B5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2W9/4eokW-mERH5b5e1f.jpg) (https://foty.eu/2W9/4eokW-mERH5b5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2Wa/4eokW-mTqp855e1f.jpg) (https://foty.eu/2Wa/4eokW-mTqp855e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2Wb/4eokW-TLmN7I5e1f.jpg) (https://foty.eu/2Wb/4eokW-TLmN7I5e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2Wc/4eokW-TSb3nI30f4.jpg) (https://foty.eu/2Wc/4eokW-TSb3nI30f4.jpg) (https://foty.eu/thumb/2Wd/4eokW-ufvHR35e1f.jpg) (https://foty.eu/2Wd/4eokW-ufvHR35e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2We/4eokW-virr535e1f.jpg) (https://foty.eu/2We/4eokW-virr535e1f.jpg) (https://foty.eu/thumb/2Wf/4eokW-VSjmZB5e1f.jpg) (https://foty.eu/2Wf/4eokW-VSjmZB5e1f.jpg)
Więcej o mnie. W dziale PRZEDSTAW SIĘ. PozDDRawiam
-
Naprawa silnika po Angielsku. Część 1. Ponad 3 tyś wyświetleń na youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=chxDy6vLIGg
-
Naprawa silnika cz 2.
Duża dawka wiedzy na temat naprawy , remontu.
http://www.youtube.com/watch?v=BB4WkfWVe-w
-
Przydatna rzecz . Stojak do naprawy, regulacji silnika podczas pracy.
http://www.youtube.com/watch?v=LgeJOe2ZQJM