FORUM wymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
SILNIKI => MAW => Wątek zaczęty przez: artpopey w Luty 21, 2017, 19:32:05
-
Na razie wypalone plazmą kólko które ma być adapterem łączącym zębatkę z piastą koła. Widoczne trasowane punkty pod otwory. Przy tej grubości blachy 8mm plazma nie wytnie otworu 2-2,5mm, więc trzeba wiercić otwory. Przy okazji wycięli mi blaszki do mocowania silnika MAW z ramą.
-
Pokaż jak gniesz :)
-
Spoko wyszło, będziesz dorabiał w przyszłości takie mocowania zębatki do koła, nie tylko do Mawa ale i innych ?
-
Spoko, możliwe że sobie u ciebie zamówię takie coś.
Czy myślałeś o zamocowaniu zębatki na wolnobiegu i dorobieniu mechanizmu którym będzie można go blokować np. tylko na czas odpalania z "popychu" ?
-
No wiem że to wszystko kosztuje, bo to nie seria, ja bym coś takiego chciał tylko na innej piaście najlepiej.
Sposoby są rożne http://pojazdyelektryczne.arbiter.pl/zdjecie/9097
Ja myślałem nad czymś takim
post 1516
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1906706-1500.html
teraz jakby dorobić mechanizm którym bez użycia kluczy i schodzenia z roweru blokuje się wolnobieg z zębatką oraz rozłącza, byłby napęd praktycznie idealny.
-
Artpopey! Miałeś okazję przejechać się z takim napędem? Nie jest on przypadkiem za szybki i tym samym za słaby? Spotkałem się z opinią, że optymalna zębatka do KO i koła 28" to 54z. Nie mam tutaj własnego zdania a ew. zakup zębatki to wiosna lub później. Zębatki 54z są też znacznie trudniejsze do kupienia więc 44z to łatwiejszy temat.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.