ymiany doświadczeń użytkowników i sympatyków starych ROWEROWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH »
  • SILNIKI »
  • KO (Moderatorzy: Robert, Adam) »
  • KO dlaczego zalewa się gaźnik, leci bez granic.
  • Autor Wątek: KO dlaczego zalewa się gaźnik, leci bez granic.  (Przeczytany 952 razy)

    Offline 7777 MAREK

    • Nowy
    • Wiadomości: 2
    • Karma: +0/-0
    KO dlaczego zalewa się gaźnik, leci bez granic.
    « dnia: Kwiecień 10, 2019, 19:45:18 »
      artpopey    mam pytanie   leci z gaźnika. Gaźnik jest nowy. Rozebrałem i nic nie widzę.
    « Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2021, 11:24:09 wysłana przez kacecik »

    Offline artpopey

    • Administrator
    • Bohater forum
    • *****
    • Wiadomości: 692
    • Karma: +9/-0
    Odp: KO dlczego zalewa się gzanik leci bez granic .
    « Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 11, 2019, 09:11:24 »
    W K. O. to trzeba ustawić zapłon 3.7 mm przed G.M.P. Potem gaźnik, jak cieknie to sprawdzić pływak i szpileczkę czy nie zgięta i ostra.
    Jak przelewa, to ją z plastikowego pływaka wysunąć kombinerkami o 2-3 mm. Dociąć nową uszczelkę jak stara jest od dekielka pęknięta.
    W gaźniku dyszę składu powietrza do paliwa wkręcić do końca i potem wykręcić 3 obroty.
    Może też tak być że przy skręcaniu gaźnika pływak leży bokiem i nie zamyka nadmiaru paliwa.
    Po złożeniu pływak przy ruszaniu energicznym ręką powinien stukać. Jak nie stuka to nie ma luzu. A luz powinien mieć.
    Naprawiać gaźnik jak go się odkręci od bloku.
    Może też być tak, że linka ciągnąca płetwę nie odbija bo śrubka na lince jest zbyt długa i zachacza o nakrętkę gaźnika przy wyjściu linki od wewnątrz.
    Może też być pękniety - nadpęknięty gażnik. Płetwa zamocowana odwrotnie.
    I to wszystko co w tym gaźniku może być nie tak oprócz brudu.
    Gaźnik i jego pływak idealnie szczelny nie jest i nie należy więcej jak 3 minuty zostawiać otwartego kranika paliwa bo sączące się paliwo przez gaźnik na postoju może zalać silnik.
    Najlepiej jak kranik jest blisko gaźnika, żeby z rurki paliwa długiej mimo zamknięcia kranika nie spływało paliwo.
    Pamiętać trzeba o filtrze powietrza, aby zaraz po uruchomieniu silnika przekręcająć - otworzyć przelot z ssania na pracę ciepłego silnika. To wszystko.
    « Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2021, 11:24:21 wysłana przez kacecik »